was meint ihr zu diesem teil?einige sehr fette und einige weniger fette trax dabei, dxe rapt manchmal ein bisschen zu monoton und vorhersehbar für mich aber das ist trozdem ein solides release

Antworten

yep

i schtime dir zue!ganz fetta albaalbum

aber i weis werum niemer da ine schribt wöu dwarheit vo de texte vo luldxe tuet weh für tschwizer
zmeischte isch richtig was är verzeut!!!!!!!!!!!!:up:

wtf?

:D :D
ich dachte das wär irgendne spaß überschrift wo einer irgendwelche tasten gedrückt wurden

ich war doch etwas verwundert als ich dann merkte das es n albumtitel is


Zitat von Corrode:
:D :D
ich dachte das wär irgendne spaß überschrift wo einer irgendwelche tasten gedrückt wurden

ich war doch etwas verwundert als ich dann merkte das es n albumtitel is


So oder so ähnlich gings mir auch :D


Zitat von BACK1:
i schtime dir zue!ganz fetta albaalbum

aber i weis werum niemer da ine schribt wöu dwarheit vo de texte vo luldxe tuet weh für tschwizer
zmeischte isch richtig was är verzeut!!!!!!!!!!!!:up:


bullshit...
weder dr name no s album no suscht irgendöpis seit mer was...
das wär ja öpe s gliich wie weni würd afange vom klaus nomi verzelle(wo da inn wahrschinli niemert kännt) und behaupte würd, es würd niemert öpis drüber säge, will eu allne das thema aids peinlich isch....

wenns gueti gsellschaftskritik isch, chöntsch ja mal en link ine poschte, falls die jungz was online händ...
ansunschte würdi säge, sie sölled was online stelle..villicht findis ja au so fett dassi all tonträger chaufe. chöntsch ne so en gfalle tue, und nöd so ätsch bätsch guguus, dr schwiizer isch sich ja eh z schad...
das isch hudipfupf....

irgendwie mag ich diese threats nicht, in denen schweizer unter sich sind. ich weiß nur selten worums geht. :D


Zitat von swexx:
irgendwie mag ich diese threats nicht, in denen schweizer unter sich sind. ich weiß nur selten worums geht. :D

du dödl...lol
das is ja absicht, damit sich der klugschweizer überlegen fühlen kann..(mit klugschweizer mein ich in erster linie mich selbst..lol)


Zitat von VerSaCe1:
was meint ihr zu diesem teil?einige sehr fette und einige weniger fette trax dabei, dxe rapt manchmal ein bisschen zu monoton und vorhersehbar für mich aber das ist trozdem ein solides release

dini wort i mine ohre. ich chan dr i allne punkt zuestimme.


Zitat von swexx:
irgendwie mag ich diese threats nicht, in denen schweizer unter sich sind. ich weiß nur selten worums geht. :D

ich bin schweizer, und hab kein plan worums geht

scheiss aussenseiterei :-|

ich frag nochma, gaaaanz dezent:
gibts von denen was zu saugen? wenn ja wooo?

damit ich diese wissenslücke haltlos ergänzen und schliessen kann!

WWW.LULDXE.CH

WWW.LULDXE.CH

Teile jetzt diesen Beitrag:

.
Register Now!