yo was säget der, cha me stolz si uf e rot pass mit em chrüz?

Antworten

ich bin stolz es aktivs mitglied vonre gesellschaft chönne zsi, wo langi ziite ohni chrieg uscho isch...
ich bin froh i däm land als bürger chönne z läbe....
und wenns für das denn es rots büechli brucht, mit irgendwelchem papier drin, dänn sägi ja....

usserdem bin ich stolz inre multikulturelle umgäbig ufzgwachse si, mit iiflüss us villne kulture und au religione....
hät mi es stuckwiit zu dem gmacht wasi bin....


Zitat von -TySoN-:
stolz auf de passport?


Ja eigentlich schon:D


Zitat von MC-Kurios:
ich bin stolz es aktivs mitglied vonre gesellschaft chönne zsi, wo langi ziite ohni chrieg uscho isch...
ich bin froh i däm land als bürger chönne z läbe....
und wenns für das denn es rots büechli brucht, mit irgendwelchem papier drin, dänn sägi ja....

usserdem bin ich stolz inre multikulturelle umgäbig ufzgwachse si, mit iiflüss us villne kulture und au religione....
hät mi es stuckwiit zu dem gmacht wasi bin....


das kann ich sogar als deutsch/finnin nachvollziehen. ich wäre damals gern in die CH gegangen, aber ich hab keine aufenthalsgenehmigung bekommen, trotz job.

o-ton der schweizer behöre : es gibt genug schweizer die den job ausüben können, aber wenn sie gern möchten, dann heiraten sie doch einen schweizer.

heute find ich den kommentar witzig, damals hätte ich den typen dafür fast gelüncht.

schade, hab keine schweizer id... naja dafür einen tollen ausländerausweiss. :D schonma den film "die schweizermacher" gesehn?


Zitat von ch-de:
schade, hab keine schweizer id... naja dafür einen tollen ausländerausweiss. :D schonma den film "die schweizermacher" gesehn?

ja hab ich gesehn ist aber ein billiger film..
ich hab 2 pässe aber kein nationalstolz es gibt schon vorteile..
z.b die meisten leute im mittleren osten hassen amerika da habens deutsche und schweizer schon leichter..
oder in thailand und spanien z.b gibts so viele deutsche und engländer das manche spanier die auch nicht mehr mögen..
an der schweiz gefällt mir ausserdem das es viersprachig, reich, sicher ..usw ist..
aber es gibt auch viel sachen die mich anfucken z.b das es kein meer hat der winter zu kalt und fast alles ist zu teuer..


Zitat von MC-Kurios:
ich bin stolz es aktivs mitglied vonre gesellschaft chönne zsi, wo langi ziite ohni chrieg uscho isch...
ich bin froh i däm land als bürger chönne z läbe....
und wenns für das denn es rots büechli brucht, mit irgendwelchem papier drin, dänn sägi ja....

usserdem bin ich stolz inre multikulturelle umgäbig ufzgwachse si, mit iiflüss us villne kulture und au religione....
hät mi es stuckwiit zu dem gmacht wasi bin....


das hast du schoen gesagt.... mit welchem pass auch immer! :)

@elodie: echt? bin nur ueber ABC-arbeitslizenzen aufgeklaert worden.... *staun*

hmmm

was heisst stolz...
i bin do ufgwachsa und bis jetzt lebi no. sowiit kool....
und weni im usland bin hani au kein stress zum säga dasi schwiizer bin...
also: ussapolitisch isches voll kool... dr schwiizer an sich isch mer suspekt.

stolz sicher nöd.
wenn ich teils länder bereise oder au im tv gseh aber froh, dass ich d'chance übercho han da uf z'wachse... so chammer säge.
allgemein gseh, wenn ich us em usland wieder zrugg chum mueni immer säge, mir hend da scho es cools land, jede chan säge und mache was er wett und jede wo chli biss im arsch het chan das erreiche wo er wetti.....!

im usland als schwiizer, keis problem, usserd das d'amis immer meined mir seged schwede, aber suscht, cool...
vorallem wemmer nöd grad usgseht wie de ueli vo de alp :-)

fazit: froh, aber niemals stolz!! will stolz chamer uf was sie wommer selber erreicht het.....denked mal nah.

sicher findi d schwiiz e cools ländle. aber ich bin schwiizer ufem papier und tschech im herza...

ich bin voll nid stolz druf...chan ja nüt derfür dasi da gebore bin. aber isch sicher nid schlächt da z'läbe wenn mer politik, job und gäld betrachted...und s'hed au paar ganz schöni ort hiä und die verschidänä sprache si au voll cool.
aber d'lüüt da sind mir hüüfig eifach zu verschlosse und villne gönd die andernä am arsch verbi...find i schad dass s'schwiizervolk so verschlosse isch (säg aber nid, dass all so sind!)

Ich bin total stolz darauf...:D :D :D
Endlich kommen sie auch zu uns... Wir könnten jetzt alle unsere Passp. ein-scannen und als Pic immer posten... oder so!!! Dann sehen sie das wir schweizer sind


Zitat von -TySoN-:
yo was säget der, cha me stolz si uf e rot pass mit em chrüz?

Ja du kannst stolz sein ich beide dich dafür

Ich bin eifnach nur stolz auf mich und euch! :D

Stolz durff bini nöd. Wie scho anderi gseit händ, bini froh, da ufgwachse z sii, ohni Krieg, Elend, etc, chummä au immer wider gern zrugg dahane, aber stolz sii tueni nöd. Und das mit de Amis, wo meined, Schweeds isch Sweden, die Erfahrig hani au scho oft gmacht. Aber grundsätzlich im Usland hani no nie Problem ka dermit, z säge, ich bin Schwiizer. Ok, in gwüsse Länder händs dänn z Gfühl, boah, riichä Siech, Schwiiz, Banke, etc......aber easy.

Das mit em riichä Siech hät was...
Aber hoffemer das eifach SARS nöt so schnell zu üs chunt...

Machemer eigtl. emol en Schiiwzer Treff???8) :D

I ha kein pass sondern d'ID. Aber soen pass wär scho no geil.
Da han i au gmerkt das i dä anderä länder immer meined mir seged di riiche. D'schwiizer sind scho (di meischte) achli verschlosse (und konservativ). Wenn i do min vater alueg, aso konservativ isch er denn nöd.
Aber schwiiz gfallt mir au wenn i si mängmol hass. So ä hassliebi halt ;-)

Ä schwiizertreffä wär geil!
Peace I_am

ich bi nit stolz druff...aber ich bi froh dasi in soneme Schöne Land wie dr Schwiiz ufgwachse bi...ich als halbe italiäner bi froh dasi nit in Sizillie ha miesse ufwachse...ich würd nie wägzieh vo do...nur Reise, aber nie uswandere...vorallem nit nach Italie...will ich all mini Fründe und Fründinne do ha....

und usserdem gibi e figg uf Landesgränze...ethnischi Trennig stinggt

Schwiez rules

stolz bin i au nöd druff um eifach mol mitzlauffä :D :D
nei wie gseit s isch easy do z wohne und ufzwachse und vom weedä her isch es au locker, eigentli scho es kuhls ländli, aber nationalstolz? nönö, so wiit gohts denn scho nöd, aber glatt isch es wenn d im usland gfrogt wirsch öb d ä eigeni bank hesch dehei!!

*rofl*

jo en schwiizertreff han ich am MC-Kurios scho mol vorgschlage, aber ich gseh jetzt scho dä battle wo mir eus träffed, züri, bern, luzern, basel, solothurn, brig, biel usw.
schwiiz halt, das wird es prob denk ich aber d idee isch ebe scho no geil *gg*

also ich fänds fett....

peax


Zitat von fUNkdoObie:
stolz bin i au nöd druff um eifach mol mitzlauffä :D :D
nei wie gseit s isch easy do z wohne und ufzwachse und vom weedä her isch es au locker, eigentli scho es kuhls ländli, aber nationalstolz? nönö, so wiit gohts denn scho nöd, aber glatt isch es wenn d im usland gfrogt wirsch öb d ä eigeni bank hesch dehei!!

*rofl*

jo en schwiizertreff han ich am MC-Kurios scho mol vorgschlage, aber ich gseh jetzt scho dä battle wo mir eus träffed, züri, bern, luzern, basel, solothurn, brig, biel usw.
schwiiz halt, das wird es prob denk ich aber d idee isch ebe scho no geil *gg*

also ich fänds fett....

peax


yo des mit em weed stimmt of uf jede fau..
o wäg andere droge gits fasch ke problem, wasi chli scheisse finde..

und@schwizträff, wär scho easy aber mues nid si vo mir us....

peace


Zitat von ch-de:
schade, hab keine schweizer id... naja dafür einen tollen ausländerausweiss.

Jaja hab auch einen coolen Ausländerausweis auf dem ein grosses C steht. Nur find ich's nicht schade, ich bin stolz ein Kroatischer Staatsbürger zu sein. Ich geh an die Kanti, studiere nacher und dann fragt mich nie wieder jemand ob ich eine Schweizerpass habe. Wenn ich mir eine Lehre suchen müsste wäre das anders rausgekommen.

Ich will den Schweizer-Pass gar nicht! Warum den auch? Wir leben hier seit fast 14 Jahren, 8 Jahre hat's gedauert bis wir das B Visum bekommen haben. Weitere 4 Jahre bis das C Visum kam. Warum? Naja unser Anwalt hat damals vor 10 oder 11 Jahren gesagt es liegt daran, dass wir keine Sozialhilfe beziehen! Hallo?!?!?
Leute die 4 Jahre nach uns gekommen sind haben den Schweizerpass nach einem Jahr gekriegt. Nur weil meine Eltern immer eure Drecksarbeit gemacht haben, obwohl beide diplomierte Wirschaftsökonomen sind. Natürlich dürfen sie diese Tätigkeit in der Schweiz nicht ausführen, auch nicht mit einer zusätzlichen Ausbildung in der Schweiz. Nene, also warum soll ich dieses Kreuz auf meinem Pass haben wollen, wenn ich genauso gut ein Kroatisches Wappen haben darf?

sicher bini stolz:yes:


Zitat von GView:
Ich will den Schweizer-Pass gar nicht! Warum den auch? Wir leben hier seit fast 14 Jahren, 8 Jahre hat's gedauert bis wir das B Visum bekommen haben. Weitere 4 Jahre bis das C Visum kam. Warum? Naja unser Anwalt hat damals vor 10 oder 11 Jahren gesagt es liegt daran, dass wir keine Sozialhilfe beziehen! Hallo?!?!?
Leute die 4 Jahre nach uns gekommen sind haben den Schweizerpass nach einem Jahr gekriegt. Nur weil meine Eltern immer eure Drecksarbeit gemacht haben, obwohl beide diplomierte Wirschaftsökonomen sind. Natürlich dürfen sie diese Tätigkeit in der Schweiz nicht ausführen, auch nicht mit einer zusätzlichen Ausbildung in der Schweiz. Nene, also warum soll ich dieses Kreuz auf meinem Pass haben wollen, wenn ich genauso gut ein Kroatisches Wappen haben darf?

red kein' scheiss, ääh stuss:

nach 5 jahren erhälst du den auslaenderausweis kat. C

nach 10 jahren kannst du erst den antrag stellen schweizer bürger zu werden. und auch dann: kostenpunkt rund 10'000.- (betrag kann ich nich wirklich bestätigen, meine eingebürgerten türkischen und albanischen homes protzen immer damit)

warum ich stolz auf meinen schweizer pass bin?

ich komm durch jeden zoll, ob nun dank meinem nummernschild, oder wegen meinem pass... keiner stellt meine staatsangehörigkeit in frage... ich seh schwarze in thailand am laufband vom zoll rausselektiert... und ich: marschier einfach durch... yüar!


Zitat von nerdcore:
Es gibt kaum Deutsche, die sich einreden müssen, es gäbe einen Grund, auf den deutschen Pass stolz zu sein. Warum auch, jedem ist klar, dass wir geil sind. Aber Schweizer? Naja... es sind immer die mit den kleinen Pimmeln, die hinterher fragen: "Wars gut?"

gehst du als deutscher durch den zoll hat der beamte nur eins: nazi! und da musst du dich auch nich wundern, wenn du damit noch gross rumprollst. homo.

von nem schweizer denkt der beamte nur dass wir/ich ne ganze bank unterm bett versteckt hab.

studentenpack...


Zitat von Crakkstuh:


Zitat von nerdcore:
Es gibt kaum Deutsche, die sich einreden müssen, es gäbe einen Grund, auf den deutschen Pass stolz zu sein. Warum auch, jedem ist klar, dass wir geil sind. Aber Schweizer? Naja... es sind immer die mit den kleinen Pimmeln, die hinterher fragen: "Wars gut?"

gehst du als deutscher durch den zoll hat der beamte nur eins: nazi! und da musst du dich auch nich wundern, wenn du damit noch gross rumprollst. homo.

von nem schweizer denkt der beamte nur dass wir/ich ne ganze bank unterm bett versteckt hab.

studentenpack...


recht hast du, wie kann man nur so scheisse über andere länder reden, da kann man nur sagen du bist ein verdammter nazi, kommt ja klar könnt ich jetzt sagen, du bist ja auch ein deutscher, und wieso sollte man stolz sein deutscher zu sein, alle weltkriege wurden von deutschen begonnen

das einzige was cool an der Schweiz ist, sind die Panzersperren aus Schoko....Toblerone.


Zitat von Crakkstuh:


Zitat von GView:
Ich will den Schweizer-Pass gar nicht! Warum den auch? Wir leben hier seit fast 14 Jahren, 8 Jahre hat's gedauert bis wir das B Visum bekommen haben. Weitere 4 Jahre bis das C Visum kam. Warum? Naja unser Anwalt hat damals vor 10 oder 11 Jahren gesagt es liegt daran, dass wir keine Sozialhilfe beziehen! Hallo?!?!?
Leute die 4 Jahre nach uns gekommen sind haben den Schweizerpass nach einem Jahr gekriegt. Nur weil meine Eltern immer eure Drecksarbeit gemacht haben, obwohl beide diplomierte Wirschaftsökonomen sind. Natürlich dürfen sie diese Tätigkeit in der Schweiz nicht ausführen, auch nicht mit einer zusätzlichen Ausbildung in der Schweiz. Nene, also warum soll ich dieses Kreuz auf meinem Pass haben wollen, wenn ich genauso gut ein Kroatisches Wappen haben darf?

red kein' scheiss, ääh stuss:

nach 5 jahren erhälst du den auslaenderausweis kat. C

nach 10 jahren kannst du erst den antrag stellen schweizer bürger zu werden. und auch dann: kostenpunkt rund 10'000.- (betrag kann ich nich wirklich bestätigen, meine eingebürgerten türkischen und albanischen homes protzen immer damit)

warum ich stolz auf meinen schweizer pass bin?

ich komm durch jeden zoll, ob nun dank meinem nummernschild, oder wegen meinem pass... keiner stellt meine staatsangehörigkeit in frage... ich seh schwarze in thailand am laufband vom zoll rausselektiert... und ich: marschier einfach durch... yüar!


Falsch Falsch Falsch!

Aber egal, wenn das deine "Homes" sagen.

Ich mag die Schweiz trotzdem nicht, ich bin nur hier weil ich aus dem Krieg flüchten musste und bleibe auch nur hier bis ich das Gymnasium fertig habe.

Teile jetzt diesen Beitrag:

.
Register Now!