Nun, nach dem letzten Longplayer von Sektion Kuchikäschtli waren meine Erwartungen für ihre neue EP unwahrscheinlich hoch. Der bereits per Internet releaste Track "Ich bin und bliib MC" ist ein genialer Track, obwohl Rennie nach der ersten Strophe recht von den Tears abweicht. Schade eigentlich für so einen guten Storyteller.
"Entwicklig" ist für mich der beste Track auf der dritten SK Veröffentlichung. Ein cooler Beat, einige witzige Metaphern und ein locker entspannter Rennie. So gefällts mir.
Der nächste Song "Rennie's Text" sagt mir vorallem durch die Idee zu, allerdings klingt Rennie ein wenig gestresst und reimt anders als bei vielen anderen Liedern von den Bauers. Das dehnt sich leider durch den ganzen Track durch, obwohl auch hier ein guter Text vorhanden ist.
Last but not least noch den Remix zu Monolog: Ein sehr melodiöser, spezieller Beat, der aber meiner Meinung nach nicht sehr zum Thema passt. Das Featuring mit der Sängerin lässt das aber schnell vergessen.
Alles in allem ein gutes Stück Bündnerfleisch, allerdings fällt meine Bewertung nicht so hoch aus wie die von Lampafieber und Dorfgschichta.
So ihr Schweizer, was denkt ihr dazu?
VerPEACEed eu!

cruizzel

--->Checket Bauersplay mit em Toni Lonoce und em Rennie, mit Churzuuftritt vom GM. ICh lached eu ind Hose. Garantiert!

Antworten

habs noch nich gehört.....
aber diese sängerin is zufällig rennies freundin....wenn ich das richtig geschnaggelt hab.....:D :D :D

bonschorno

aaalllsoo.. ich hett eich au chli meh erwarted vo dere EP. wobi das aber nöd heisst dassi sie nöd guet finde. finds e geili schiebe. dä monolog rmx isch wüki geil und d fraueschtimm gittem ganze track no s gwüssi etwas. s gwüssi etwas chammer nöd beschriibe, es fläscht eifach. wiene frau mitem gwüsse etwas, me chan nöd säge was, es isch eifach so. zrugg zu de schiibe. dä tears track hani vorig au scho kennt, isch kuasi nixx nois gsi, bis uf dä zweiti teil vom track, wo dä beatwechsel sich. oder so. das isch mer noi vorCho. d beats vo allne vier lieder findi geil, passend zum im garte hange und tschille. zum track entwicklig und rennis tegscht schribi schpöter no was, han d cd nüd im gschäft.
et bien... wie gseit,nach dorfgschichte hani mega vill erwartet vo dä ep. vilicht chli zuVill. trotzdem 16.- wo sich glohnt hend. :)

pees

wianis find...

naja, das isch vilicht doof weni dazua min senf abgib...: aber i find d'schiiba killer. i meina, ma merkt, dass es no musikalischer wird werda... und d'erwartiga kama jo jetzt prima uf z'nöchschta album apassa!!!
;-)
gimma, dr gröscht SK fan, au wenn ma das fasch nid glauba kann... :-)


Zitat von KoaW:
habs noch nich gehört.....
aber diese sängerin is zufällig rennies freundin....wenn ich das richtig geschnaggelt hab.....:D :D :D

isch d'yodith au druff demfall??


Zitat von gimm666:
naja, das isch vilicht doof weni dazua min senf abgib...: aber i find d'schiiba killer. i meina, ma merkt, dass es no musikalischer wird werda... und d'erwartiga kama jo jetzt prima uf z'nöchschta album apassa!!!
;-)
gimma, dr gröscht SK fan, au wenn ma das fasch nid glauba kann... :-)

und die sind vorgruppe gsi vo mir..uf ihre tour.. :-)))9

aber s'wichtigst isch.
.es sind eifach 2 geili sieche..egal was mit ihne machsch, hesch fun...!!
das isch geil...

ich wills auch hören *jammer*
wir in deutschland sind immer so benachteiligt :)

und ja koaw das ist def. seine freundin!
ich zitiere: "die fetteste frau auf der welt" zitatende! *g* naja gut...das hat er im "leicht" angetrunkenen zustand gesagt und es def. anders gemeint, wie man es verstehen könnte :D:D:D

und kritiker (DU HELD) hat recht! selten zwei so geili siechi erlebt wie die beiden :D:D:D:D

~ohne worte~

Teile jetzt diesen Beitrag:

.